26 Ağustos 2009 Çarşamba

En Sevdiğim Hayvan Kutup Ayısı


Açıkcası neden böyle bir yazı yazdığımı "normal" bir Türk vatandaşı iseniz çokda merak etmiyorsunuzdur. Ama olayın esprisini kavrayamayan arkadaşları kutup ayısı ve bedevi arasındaki ilişkiyi tarif eden küçük bir google araştırması yapmaya davet ediyorum.

Benim adı geçen hikayedeki bedevi olduğumu belirtmeye sanıyorum ki gerek yoktur.
Evet ne diyebilirim ki ben popüler birisiyim en azından kutup ayıları için bu böyle.
Ki mevsim lokasyon yada zaman bu aramızdaki aşka engel değil.

Hayatımın hemen her yerinde kutup ayıları beni buluyorlar. Bu konuda ne kadar becerikli olduklarını nadide örneklerle açıklayıp gününüze neşe katmak isterdim ama kendimi olduğundan daha acınacak bir hale getirmekte istemiyorum. Şu fotoğrafa bir baksanıza sizcede her şey çok açık değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder